JvanKuijk1952 Posted February 9, 2022 Share Posted February 9, 2022 Bijna €40,00 overgemaakt via Klarna en die zelfde dag nog betaald, hoe activeer ik nu mijn aangekochte NCH Express Rip Pro Plus, denk je een goed product aangeschaft te hebben krijg je steeds de melding dat je het aankopen..... Graag nog duidelijker omschrijvingen op de site of per mail sturen a.u.b. een mail. m.v.g J. v. Kuijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon L Posted August 10, 2022 Share Posted August 10, 2022 Aangezien u zich zorgen maakt over uw licentie, kunt u het beste een ondersteuningsticket indienen voor verdere hulp, zodat u wordt geholpen bij het ophalen van uw licentie en het overzetten naar een nieuwe computer. U kunt het ondersteuningsverzoek via deze link verzenden: https://www.nch.com.au/support/supportcontact.html PS Ik gebruik hiervoor een online vertaler. Dus mijn excuses voor eventuele onjuiste vertalingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now